Page 10 - iz_dergisi_sayi_38_haziran_2018
P. 10

Eftal Erel
                TERCİH PUSULASI
                                      Kurumsal İletişim ve Tanıtım Direktörü






























          2020’YE DOĞRU



          ÜNIVERSITELER



          VE TANITIM STRATEJILERI





            Yaşanan  ekonomik  ve teknolojik  değişimler  eğitim
            süreçlerinin ve eğitim metotlarının da köklü bir bi-
            çimde değişmesini beraberinde getirmiştir. Bunun
            bir sonucu olarak ise eğitim kurumlarının öğrenciler-
            le ve paydaşları ile olan ilişkileri de yeniden şekillen-
            miştir. Özellikle üniversitelerin hitap ettiği kitlenin Y
            ve Z kuşaklarından oluşması eğitim ve iletişim süreç-
            lerinin teknolojik bir altyapı ile sürdürülecek biçimde
            evrilmesinin yolunu açmıştır.
          Bu durum uzaktan eğitim gibi yeni eğitim metodolojilerinin
          yaygınlaşmaya başlamasıyla zamandan ve mekandan bağımsız
          eğitim modellerinin ortaya çıkmasına ve gelişim göstermesine de
          vesile olmuştur. Bunun yanısıra öğrencilerle olan iletişim akışı da
          yaşanan teknolojik değişim ile yeniden boyutlanmış; özellikle dijital
          medya ortamlarının ortaya çıkışı ve kullanımlarının yaygınlaşması
          ile iletişim ve bilgi akışı yeni platformlara taşınmıştır.
          Tanıtımda Medyanın ve Yeni Teknolojilerin Rolü

          Her geçen gün üniversite sayısında yaşanan artış ve artan rekabet
          öğrenciler açısından daha nitelikli bir eğitim ortamına sahip olma;
          üniversiteler açısından da daha nitelikli öğrencileri kendisine
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15