Tez çalışmasına başlayan ve devam etmekte olan öğrencilerin dikkatine

İlgili öğrencilerin dikkatine,

 

Atılım Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliği uyarınca tez çalışmasına başlayan ve devam etmekte olan öğrenciler aşağıdaki hususları yerine getirmeleri beklenmektedir.

 

 

Tez konusu ve tez projesi önerisi

MADDE 30 –

(1) Öğrenci, danışman atanmasına ilişkin Enstitü Yönetim Kurulu karar tarihini izleyen en geç onbeş gün içinde, tez danışmanının denetiminde bir tez konusu belirler. Tez yazım esaslarına uygun olarak hazırladığı tez projesi önerisini danışmanının onayından sonra ilgili anabilim dalı başkanlığına teslim eder.

(2) Tez konusu ve tez projesi önerisi, ilgili anabilim dalı kurulunda değerlendirilip, kabul edildikten sonra anabilim dalı başkanlığı tarafından Enstitüye gönderilir. Tez konusu ile birlikte tez projesi önerileri Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile kesinleşir.


Tez konusu değişikliği

MADDE 31 –

 (1) Tez konusu değişikliklerinde, bu Yönetmeliğin 30 uncu maddesinde belirtilen işlemler tekrar edilir.


Tez çalışması ara raporu

MADDE 32 –

(1) Tez öğrencisi; tez projesinin Enstitü Yönetim Kurulu tarafından kabul edilmesine ilişkin karar tarihinden itibaren, tez çalışmaları ile ilgili olarak her üç ayda bir, Enstitü tarafından hazırlanmış formata uygun olarak tez çalışması ara raporunu hazırlar ve danışmanının onayına sunar. Tez danışmanı tarafından başarılı ya da başarısız olarak değerlendirilen rapor, en geç on gün içinde Enstitüye öğrenci tarafından teslim edilir.

(2) Tez çalışması ara raporlarının değerlendirilmesinde üst üste iki veya aralıklı olarak üç kez başarısız olan öğrencinin Enstitü ile ilişiği kesilir.

(3) Tez çalışması raporlarını üst üste iki veya aralıklı olarak üç kez süresinde hazırlamayan ya da danışmanının onayına sunmayan veya Enstitüye teslim etmeyen öğrencinin Enstitü ile ilişiği kesilir.

(4) Danışmanının mazereti nedeniyle, tez çalışması ara raporunu onaylatamayacak durumda olan öğrenci, tez çalışması ara raporunu bu Yönetmeliğin 15 inci maddesine göre onaylatarak süresi içinde Enstitüye teslim eder.

 

İlgili yönetmelik , Tez Önerisi Hazırlama Esasları, Tez Yazım Kuralları ve Tez Ara Rapor Formatı aşağıdaki linkte bulunabilir.

 

http://sbe.atilim.edu.tr/tr/yonetmelikveyonergeler/yonetmelikler

 

Tez önerileri ve tez ara raporları Arş. Gör. Nazlı Nur UZ'a teslim edilebilir veya nnuz@atilim.edu.tr adresine imzalı olarak gönderilebilir.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Enstitü görev dağılımları hk. 

Öğrenimine devam eden tezsiz programa kayıtlı öğrenciler ile ilgili (yeni kayıt öğrenciler dahil olmamak üzere) idari ve mali işlemler(öğrenci belgesi, not dökümü, öğrenim ücreti,burs/indirim bilgisi durumu)/bilgi almak (ders programlarının hazırlanması, dersliklerin belirlenmesi,vize, final takvimi) için ve Öğrenci mezuniyet işlemleri (geçici mezuniyet belgesi, diploma vb.) için İsa KORKMAZ;

Bulunulan akademik yıl içinde yeni kayıt olmuş öğrenciler, yabancı uyruklu öğrenciler ve aday öğrenciler ile ilgili idari işlemler(askerlik şubesi ile ilgili işlemler, öğrenci kimlik kartlarını hazırlanması ve öğrencilere dağıtımı, öğrenci belgesi, not dökümü)/bilgi almak (yeni dönemde açılacak dersler ve yeni dönemde açılacak yüksek lisans ve doktora programları) için Aslıhan Toker SİPAHİ;

Tez yazım aşamasında bulunan öğrencilerin işlemleri(tez ara raporları, tez danışmanı talebi, tez jürisi kurulması talebi, tez teslimi, öğrenci belgesi, not dökümü, tez dönem kaydı, web sayfası duyuruları vb. için lütfen Arş. Gör. Nazlı Nur UZ ile

ile irtibat kurunuz.