2017-2018 Bahar Dönemi Ders Kayıtları
22.01.2018
Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerimizin Dikkatine,
Ders Kayıtları 24-26 Ocak Tarihleri Arasında Yapılacaktır.
Sosyal Bilimler Enstitüsü 2017-2018 Bahar Dönemi kayıtları öğrenciler tarafından internet üzerinden (atacs sistemi üzrinden) yapılacaktır. Öğrencilerin, kayıt işlemlerini tamamladıktan sonra ders kayıtlarını danışmanlarına onaylatmaları gerekmektedir. Danışman onayı olmayan ders kayıtları geçersiz sayılacaktır. Danışmanlarınıza, e-posta göndererek veya ofis telefonlarından ulaşabilirsiniz.
Ders Kayıtları Sırasında İzlenmesi Gereken Adımlar
- ATACS sistemine girişi yapmak için“Öğrenci” bölümünde yer alan Fakülteler/Yüksekokullar/Enstitüler bölümüne tıklayınız.
- Üniversite tarafından size verilen e-posta adresiniz (ad.soyad@atilim.edu.tr) ve şifreniz ile giriş yapınız.
-E-posta şifrenizi bilmiyorsanız; ATACS şifrenizi unuttuysanız lütfen buraya tıklayınız linkini kullanınız. Eğer başka bir sıkıntı ile karşılaşırsanız, kampüse gelebilir veya vaka açarak BT Yardım Masasına başvurabilirsiniz.
- Giriş yaptıktan sonra menüdeki “Ders ve Dönem İşlemleri” ”Ders Kayıt” sekmesine tıklayınız.
-Ders kayıt ekranının açılması için Muhasebeye ders veya dönem ücretinin yatırılmış olunması gerekmektedir
-Ders başı ücret ödediyseniz, ödenilen miktar kadar ders alabilirsiniz.
-Muhasebe ile ilgili sorularınız için Uzman Sibel Özcan’a başvurabilirsiniz: (Telefon: 5868130 e-mail: sibel.ozcan@atilim.edu.tr)
- Ders kayıt ekranında dahil olduğunuz programa açılmış tüm dersler görünecektir. Almak istediğiniz dersi seçiniz.
-Daha önce başarısız olduğunuz (alttan) dersler otomatik olarak eklenecektir. Başarısız dersinizin olması durumunda, bu derse kayıt yapmadığınız takdirde üstten ders almanız mümkün olmayacaktır.
- Ders seçiminizi yaptıktan sonra “Kesinleştir” düğmesine basarak seçmiş olduğunuz dersleri “Danışman Onayı”na gönderiniz.
- Danışmanınız onayınızı yaptıktan sonra ders kayıt süreciniz tamamlanacaktır. Danışman onayınız yapılmadığı sürece ders kaydınız geçersiz sayılır.