> BAP, ALP and LAP Expenses
16.03.2011

Instructions about BAP , ALP ans LAP Project Expenses (in Turkish)

BAP, ALP, LAP Programı Yürütücülerinin Dikkatine

Atılım Üniversitesince desteklenmekte olan BAP, ALP ve LAP Programı projelerinde satın alma işlemleri "Atılım Üniversitesi Araştırma, Geliştirme, Uygulama, Eğitim ve Danışmanlık Projeleri Yönergesi"nin 14. Maddesine uygun olarak yapılmaktadır. Satın alma işlemlerinin hızlı ve eksiksiz yürütülebilmesi için;

  1. Yürütücülerin alınacak bütçe kalemi ile ilgili fiyat tekliflerini dolduracakları "Harcama Onay Formu"na ekleyerek ARGEDA Koordinatörlüğüne ulaştırmaları,
  2. Satın alma işlemi için formun ARGEDA Koordinatörlüğü tarafından İdari Mali İşler Daire Başkanlığına gönderilmesi,
  3. Onaylanan alımların proje yürütücüsünün uygun görüşü ile Satın Alma Birimince tamamlanması gerekmektedir. Bunun dışında yapılan alımlar Üniversitemizce karşılanamamaktadır.

"Atılım Üniversitesi  Araştırma, Geliştirme, Uygulama, Eğitim ve Danışmanlık Projeleri Yönergesi"

Madde 14 -

Satın alma ve mali işlemler aşıdaki şekilde yürütülür:

 

A) Satın alma ve kiralama işlemleri

 Tüm projelerle ilgili olarak makine, teçhizat, malzeme ve hizmet satın alımı ile kiralama yapılmasının zorunlu oldugu hallerde, Proje Yürütücüsü kapsamlı bir piyasa arastırması yaparak, mümkün olan durumlarda asgari üç firma veya kisiden teklif alarak, bunları Üniversitenin Satın Alma Müdürlügü'ne sunar. Satın Alma Müdürlügü, Proje Yürütücüsü’nün de uygun görüsünü alarak alımı gerçeklestirir. Satın almada gerekli islemler Üniversite ve destekleyen kurum veya kurulusun ilgili yasa, yönetmelik ve yönergelerinde belirtilen kosullara uygun olarak yürütülür.