Ders Kayıtları Hakkında Önemli Bilgi - 01 10 2020

Ders Kaydı İşlemleri Hakkında Bilgi:

 

Ders kaydınızı gerçekleştirmek için aşağıdaki adımları dikkatlice takip ediniz:

1.) Ders kaydını gerçekleştirmek için ilk olarak atacs.atilim.edu.tr internet sayfasına giriniz. (Sisteme giriş yapabilmek için Öğrenci İşleri’nin temin ettiği kullanıcı adı ve şifresine ihtiyacınız bulunmaktadır.)

2.) “Öğrenci” başlığı altından sisteme giriş yapınız.

3.) “Ders Kayıt & Mezuniyet İşlemlerim” başlığı üzerinden “Ders Kaydı İşlemlerim” menüsüne giriş yapınız. Bu sayfada satırlar halinde düzenlenmiş listeden derslerinize kayıt olunuz. Alacağınız tüm derslere kayıt olduktan sonra sayfanın altında yer alan kayıt sepetinizi kaydediniz.

4.) 1. Sınıf öğrencilerinin alması gereken dersler aşağıdaki gibidir:

KAM 101: Siyaset Bilimine Giriş I, KAM 105: Sosyolojiye Giriş, KAM 141: Kamusal Akıl Stüdyosu I, IKT 101: İktisada Giriş I (Şube 4), HIST 101: Atatürk İlke ve İnkılap Tarihi I (Şube 1), ENG 121: Temel İngilizce I (Şube 3 ya da 4).

Not: Dersin doğru şubesine kayıt olduğunuzdan emin olunuz.

5.) Kayıt sepetine eklediğiniz dersleri kontrol edip doğruluğundan emin olduğunuzda akademik danışman onayına gönderiniz. (Ders kaydınızı akademik danışman onayına göndermediğiniz takdirde işleminiz tamamlanmaz.)

6.) Belirli aralıklarla ATACS’a tekrar girerek danışman onayının verilip verilmediğini kontrol ediniz. Onay verildiyse ders kayıt işleminiz tamamlanmış demektir. (Ders kaydınızın onaylanmadığı durumlarda yapmanız gereken düzeltmeleri belirten bir sistem mesajı alacaksınız. Buradaki talimatlara uyarak ders kaydınızı yenileyiniz.) Ayrıca, Atılım e-posta hesaplarınızı da sıklıkla kontrol etmeniz faydalı olacaktır.

7.) ATACS ders kaydı işlemleri hakkında detaylı bilgi için ders kayıt kılavuzunu inceleyiniz: https://www.atilim.edu.tr/files/sbeformlar/Ders_Kayit_Kilavuzu.pdf

Yeni döneminizde başarılar dileriz!

 

Covid-19 Şartları Hakkında Genel Bilgilendirme:

1.) Ofis saatlerinde öğretim elemanını ziyaret için e-postayla önceden mutlaka randevu alınmalı ve ofiste aynı anda birden fazla öğrenci bulunmamalıdır. Ofis saati görüşmeleri ihtiyaç olduğu takdirde Zoom üzerinden yapılabilir.

2.) Hibrit eğitim-öğretim modeli üzerinden işlenecek olan derslerde öğrenci no.’sunun son rakamının tek ya da çift olmasına göre öğrenciler iki gruba ayrılacaklardır. Her bir grup bir hafta örgün eğitim-öğretim modelinde olduğu gibi dersleri sınıflardan izleyecek, takip eden haftaysa uzaktan eğitimle, online olarak Zoom üzerinden katılım gösterecektir. Gruplar, dolayısıyla, farklı haftalarda sınıflara gelerek öğrenci yoğunluğunu azaltmış olacaklardır.

3.) Hibrit eğitim-öğretim modeliyle işlenen derslerde fiziksel katılım zorunluluğu bulunmamaktadır. Öğrenciler, istedikleri takdirde, dersleri sadece Zoom üzerinden takip etmek imkanına sahiptirler.

4.) Kampüse giriş yapacak olan öğrencilerin süresiz HES kodu temin etmiş olması gerekmektedir. HES kodları kampüse girişlerde rutin olarak kontrol edilecektir.

5.) Sınıfa gelerek katılım sağlayacak öğrencilerin hem öğretim elemanıyla hem de birbirleriyle 1.5-2 m.’lik mesafeyi gözeterek ve oturulmaması için işaretlenmiş olan sıralara dikkat ederek hareket etmesi büyük önem arz etmektedir.

6.) Kendisinde Covid-19 semptomları olan öğrencinin derse fiziksel katılım göstermeyerek en kısa müddet içerisinde bir sağlık kuruluşuna başvurması gerekmektedir.

7.) Kendisine ya da yakın temaslı olduğu kişilerden birine Covid-19 teşhisi konan öğrencilerin Sağlık Bakanlığı talimatları uyarınca karantina şartlarına riayet ederek üniversitenin ilgili birimini bilgilendirmesi gerekmektedir.