Hakkımızda
İnsan Kaynakları Direktörlüğü 2009 yılında kurulmuş olup, Rektörlük ve Mütevelli Heyet Başkanlığı’na bağlı olarak çalışmaktadır.
İnsan Kaynakları Yönetim Stratejileri:
- Kurumun vizyon, misyon ve temel değerlerine uygun olacak şekilde İnsan Kaynakları yönetim faaliyetlerini sürekli iyileştirmek.
- Kurumun hedeflerini gerçekleştirmek için doğru işe doğru kişinin / doğru yeteneğin istihdam edilmesini sağlamak.
Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi’nin Amacı :
- Etkili ve verimli insan kaynakları yönetim yapısını kurmak ve geliştirmek.
- Organizasyona daha kaliteli ve etkin insan kaynağını temin ederek kurum amaçlarına yönlendirmek ve çalışma yaşamının kalitesini artırmak.
- Çevresel değişimlerle (tehdit ve fırsatlar) baş edecek esnek ve verimli insan kaynakları yönetimini sağlamak.
- Katılımcı Yönetim yapısının etkinliğini artırmak.
- İnsan kaynağı nicelik ve niteliğini geliştirmek.
Haberler
Üniversitemiz, Kariyer.net e üye olan 110.000 firma arasından, 30.000 başvuru, %99,32 adaya özel cevaplama oranı, 2 gün or”talama cevaplama süresi ve 75 Kariyer.net üzerinden işe alınan kişi sayısı kriterlerini sağlayarak, ödül almaya hak kazanan 198 firma arasında yerini almıştır....
Devamını OkuEtkinlikler
Atılım Üniversitesi Tıp Fakültesi Beyaz Önlük Giyme Töreni 3 Ekim 2024 Perşembe günü saat 10:00’da amfi tiyatroda gerçekleştirilecektir.
Atılım Üniversite iTekstil ve Moda Tasarımı Bölüm Başkanı Doç. Dr. Serdar Egemen NADASBAŞ İlkbahar Yaz 2025 Trend Seminerini sunmak üzere 27.09.2024 tarihinde Ankara Sanayi Odası (ASO) 'da.
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılında Eğitim Hayatına başlayacak öğrencilerimiz için bilgilendirme ve oryantasyon eğitimi
Oxford Journals ile Nasıl Yayın Yapabilirim?
İlki gerçekleştirilen Capital of Fashion Etkinliğinde Atılım Üniversitesi Tekstil ve Moda Tasarımı Bölümü Defilesi
Dekanımız Prof. Dr. Yılser Devrim'in Anlatımıyla Mühendislik Fakültesi
Rektörümüz ve Dekanlarımız Üniversitemizi Anlatıyor
Prof. Dr. Mithat Üner'in Anlatımıyla İşletme Fakültesi
Mezuniyet Töreni
İklim Değişikliği Su Kaynakları Semineri