1 |
Matematik, fen bilimleri ve mühendislik konularında derinlemesine bilgi birikimine sahip olma ve bu bilgileri İnşaat Mühendisliği problemlerinin çözümünde kullanabilme becerisi kazanır. |
|
|
|
|
|
2 |
İnşaat Mühendisliği sistemlerini ekonomik, çevresel sürdürülebilirlik ve üretilebilirlik kısıtları altında tasarlama ve üretme becerisi kazanır. |
|
|
|
|
|
3 |
Karmaşık mühendisliği problemlerini saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi kazanır ve bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisi edinir. |
|
|
|
|
|
4 |
Karşılaşılan mühendislik sorununun çözümüne yönelik bir yaklaşım geliştirme, model ve deney tasarlama ve yapma becerisi kazanır. |
|
|
|
|
|
5 |
Tasarım ve diğer mühendislik uygulamaları için gerekli modern mühendislik araçlarını, tekniklerini ve yetenekleri kullanabilme becerisi kazanır. |
|
|
|
|
|
6 |
Alanı ile ilgili temel araştırmaları bağımsız olarak yürütebilme, araştırma sonuçlarını etkin bir biçimde raporlama ve bilimsel toplantılarda sunma becerisi kazanır. |
|
|
|
|
|
7 |
Alanındaki bilimsel gelişmeleri izleyebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek için yeterli seviyede sözlü ve yazılı İngilizce bilgisi edinir. |
|
|
|
|
|
8 |
Alanında edindiği bilgileri disiplin içi ve çok disiplinli takımlar içinde etkin biçimde kullanabilme ve bu takımlarda liderlik yapabilme becerisi kazanır. |
|
|
|
|
|
9 |
Alanı ile ilgili konularda yaşam boyu öğrenme sonucu gelişme ve kendini sürekli yenileme gerekliliğinin bilincini kazanır, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme; girişimcilik ve yenilikçilik hakkında farkındalık edinir. |
|
|
|
|
|
10 |
İnşaat mühendisliği ile ilgili problemlere ilişkin verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerlerin gözetilmesi gerektiğinin farkına varır. |
|
|
|
|
|
11 |
Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme yetkinliği kazanır. |
|
|
|
|
|