1 |
Oryantasyon |
Ders Tanıtım Kitapçığı |
2 |
Ünite 1: Management Styles
- İş hayatıyla ilgili metinlerde ana fikirleri ve detayları belirleme
- Farklı metin türlerine uygun okuma stratejilerini etkili bir şekilde kullanma
- İş hayatındaki sözlü etkileşimlerde temel noktaları ve önemli ayrıntıları ayırt etme |
|
3 |
ÜNİTE 1: Management Styles
- Applying critical listening skills effectively by questioning, evaluating, and comparing information with prior knowledge
- Responding appropriately to job-related reading and listening texts
- Composing effective business correspondences
- Writing a recommendation letter to recommend an employee |
|
4 |
ÜNİTE 2: Team Building
- Okuma metinlerindeki bilgilere dayanarak çıkarımlarda ve tahminlerde bulunma
- İş hayatındaki sözlü etkileşimlerde temel fikirleri ve önemli ayrıntıları ayırt etme
- Eleştirel dinleme becerilerini etkili bir şekilde kullanarak bilgileri sorgulama, değerlendirme ve önceki bilgileriyle karşılaştırma |
|
5 |
ÜNİTE 3: Public Speaking and Business Presentation
- İşle ilgili metinleri eleştirel bir bakış açısıyla analiz etme
- İş hayatındaki sözlü etkileşimlerde temel fikirleri ve önemli ayrıntıları ayırt etme |
|
6 |
UNIT 3: Public Speaking and Business Presentation
- Kısa sunumlar yapma
- Bir şirketi ve/veya bir şirketin ürünlerini/hizmetlerini üçüncü taraflara tanıtma |
|
7 |
UNIT 4: Setting up a New Business
- İşle ilgili metinleri eleştirel bir bakış açısıyla analiz etme
- İş hayatındaki sözlü etkileşimlerde temel fikirleri ve önemli ayrıntıları ayırt etme
- İşlevsel dil kullanarak iş ortamında etkili konuşmalar başlatma ve sürdürme |
|
8 |
UNIT 4: Setting up a New Business
- Bir işletme kurmak için bir projeyi planlamak, yürütmek ve tamamlamak amacıyla belge hazırlama
- Bir şirketi ve/veya bir şirketin ürünlerini/hizmetlerini çeşitli görsel yöntemlerle üçüncü taraflara tanıtma
- Etkili iş yazışmaları yapma |
|
9 |
ÜNİTE 5: Customer Service & Relationships
- İşle ilgili metinleri eleştirel bir bakış açısıyla analiz etme
- İş hayatındaki sözlü etkileşimlerde temel fikirleri ve önemli ayrıntıları ayırt etme |
|
10 |
ÜNİTE 5: Customer Service & Relationships
- İşle ilgili metinleri eleştirel bir bakış açısıyla analiz etme
- Eleştirel dinleme becerilerini etkili bir şekilde kullanarak bilgileri sorgulama, değerlendirme ve önceki bilgileriyle karşılaştırma |
|
11 |
ÜNİTE 4: Customer Service & Relationships
- İş ile ilgili bağlamlarda bilgilendirici ve tanıtıcı metinler yazma (müşteri hizmetleri e-postası)
- İş hayatıyla ilgili kelime bilgisini uygun şekilde kullanarak tartışmalara katılma ve müzakereler yürütme |
|
12 |
ÜNİTE 5: Professional Development
- Okuma metinlerindeki bilgilere dayanarak çıkarımlarda ve tahminlerde bulunma
- İş hayatındaki sözlü etkileşimlerde temel fikirleri ve önemli ayrıntıları ayırt etme
- Eleştirel dinleme becerilerini etkili bir şekilde kullanarak bilgileri sorgulama, değerlendirme ve önceki bilgileriyle karşılaştırma |
|
13 |
ÜNİTE 6: Crisis Management
- Okuma metinlerinin içeriğindeki neden-sonuç ilişkilerini kavrama
- İş hayatıyla ilgili kelime bilgisini uygun şekilde kullanarak tartışmalara katılma ve müzakereler yürütme |
|
14 |
SUNUM |
|
15 |
SUNUM |
|
16 |
GENEL TEKRAR |
|