Seminer fotoğraf ve videolarına burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.

-----------------------------------

Seminer Tarihi: 23 Ekim 2015, Cuma 14:00-16:30

Konuşmacı: Hakan Borazan

Seminer Adresi: Metal  Şekillendirme Mükemmeliyet Merkezi (MŞMM) Konferans Salonu

                             ATILIM Üniversitesi, İncek-Gölbaşı, 06836 Ankara

Google Map Link: http://www.atilim.edu.tr/iletisim-bilgileri

MŞMM İletişim: 312-586 8860, Serap  Yilmaz (msmm@atilim.edu.tr),

                            Lütfen katılımınızı bildiriniz. Seminer ücretsizdir.

 

Özet

Günümüzün çok zorlu ve rekabetçi piyasa koşullarında, kalite her türlü firma için vazgeçilmez bir unsur olarak ortaya çıkmaktadır. Gerek üretim sektöründe, gerekse hizmet sektöründe son ürünün kalitesini garanti altına almak için yönetimsel ve süreçsel bir kalite yönetim sisteminin olmazsa olmaz olduğu açıktır. Bu olgunun tüm sektörleri etki altına almasıyla birlikte ISO 9001 Kalite Yönetim Standardı, 1990’lı yılların başında hayatımıza girmiş ve iş yönetimine farklı bir bakış açısı getirmiştir. ISO 9001 Kalite Yönetim Standardı, en temel olarak, ürün ya da hizmet çıkarabilmek için yapılan tüm faaliyetlerin, izlenen iş adımlarının standartlaştırılmasını, son ürünün ortaya çıkmasına kadar takip edilen süreçlerin belirli aşamaları için izleme ve ölçme altyapısı kurularak, yapılan işin geliştirilmesine katkı sağlanmasını hedeflemektedir.

Bu seminerin amacı; ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi’nin işaret ettiği kalite yönetim sistemi felsefesinin, hedeflerinin, sistem tarafından önerilen çözüm yöntemlerinin açıklanması ve sisteme entegre olarak yürütülebilecek sürekli gelişim yaklaşımının büyük potansiyelinin dinleyiciler ile paylaşılmasıdır. Sistemin ilk yayınladığı tarih olan 1987’den bu yana çeşitli revizyonlar ile geçirdiği değişim süreci hakkında da bilgilendirme yapılacaktır.

 

Anahtar Kelimeler: ISO 9001, Kalite Yönetim Sistemi, Sürekli Gelişim

 

Hakan BORAZAN Kısa Özgeçmiş

Uludağ Üniversitesi Elektrik Bölümü ve Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi, İşletme Bölümünü bitirdikten sonra, 2013 yılında Okan Üniversitesi’ndeki İşletme Yüksek Lisansını tamamlamıştır. 2002-2012 yılları arasında otomotiv firmalarında, başta kalite sistem, kalite güvence gibi alanlar olmak üzere çeşitli yönetici pozisyonlarında çalışmıştır. 2012 yılından itibaren Ritim Kalite ve Yönetim Sistemleri Tic. Ltd. Şti firmasının Genel Müdürü olup, danışmanlık ve eğitim faaliyetleri gerçekleştirmektedir. Ayrıca ISO 9001 Kalite Yönetim, ISO 14001 Çevre, OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği, ISO 50001 Enerji Yönetimi ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti yönetim sistemlerinin baş denetçisidir. Türkiye’de Alman ve Fransız kuruluşlar adına aktif olarak denetimler gerçekleştirmektedir.