Değerli Araştırmacılarımız,

Daha önceki duyurularımızda da belirtildiği üzere, Araştırma Destek Programları Başkanlığı tarafından yürütülmekte olan programlar kapsamında 07.01.2019 tarihi itibarıyla elektronik imza (e-imza) uygulamasına geçilmiştir. Bundan böyle yapılacak proje başvurularında basılı belge gönderilmesi süreci tamamen yürürlükten kaldırılmıştır.

"1001-Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programının 2019 yılı 1. dönem başvuruları için Proje Başvuru Sistemi (PBS) üzerinden yapılacak çevrimiçi başvurunun son tarihi 15/03/2019, e-imza sürecinin tamamlanması için son tarih ise 29/03/2019 olarak belirlenmiştir.

Proje başvurularında sorun yaşanmaması için belirtilen tarihlerin göz önünde bulundurularak, NES (Nitelikli Elektronik Sertifika) almak üzere Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından yetkilendirilmiş Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcılarına zamanında başvuru yapılması önem arz etmekte olup bu sürecin yönetilmesi tamamen proje yürütücülerinin sorumluluğundadır.

E-imzalı başvuru süreci ile ilgili yardım dokümanı için lütfen aşağıdaki linke tıklayınız.

http://www.tubitak.gov.tr/sites/default/files/281/ardeb_e-imza_yardim_dokumani.pdf

Soru ve öneriler için ardeb.e-imza@tubitak.gov.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Bilgilerinize sunar, iyi çalışmalar dileriz.