1 |
İşletmenin tüm temel fonksiyonları hakkında kavramsal ve uygulamalı bilgiye sahip olarak, bilgiyi kullanma becerisi kazanır. |
|
|
|
|
|
2 |
İşletme alanı ile ilgili problemleri tanır, problemlerin çözümünde ve karar verme süreçlerinde bilimsel yaklaşımları etkin kullanır. |
|
|
|
|
|
3 |
İşletme temel fonksiyonları ile ilgili uygulamaların çevresel, toplumsal, küresel etkileri ile hukuki sonuçlarını ortaya koyar ve analiz eder. |
|
|
|
|
|
4 |
İşletmeleri ulusal, bölgesel, küresel düzeyde ilgilendiren bilgi ve raporları analiz eder, elde ettiği sonuçlara göre stratejik hedefler belirler. |
|
|
|
|
|
5 |
İşletme yönetiminin gerektirdiği İşletme Bilgi Sistemleri ve alt modüllerini kullanabilme, raporlayabilme ve yorumlayabilme becerisi kazanır. |
|
|
|
|
|
6 |
Yenilikçi ve yaratıcı düşünce ile yeni bir iş kurma ve işin sürdürülebilirliği için risk alma, kaynak bulma, pazar analizi yapma, iş planı hazırlama gibi gerekli faaliyetleri planlar, öğrenilen bilgileri bu doğrultuda kullanır. |
|
|
|
|
|
7 |
Araştırma ve öğrenme sürecinin hayat boyu devam ettiği bilincine sahip olarak, işletme ile ilgili bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip eder, kendini ve örgütünü yenilik ve sürekli gelişim konusunda destekler. |
|
|
|
|
|
8 |
İşletme amaçlarını etkin ve verimli bir biçimde gerçekleştirmek için gerekli liderlik ve yönetsel becerilere sahip olur. |
|
|
|
|
|
9 |
İşletme alanında bilimsel araştırma yapabilmek ve araştırma sonuçlarını yönetimsel karar verme süreçlerinde kullanılmak üzere raporlaştırır. |
|
|
|
|
|
10 |
Etkin sözlü, yazılı ve görsel iletişim yöntemlerini kullanarak işletme alanı ile ilgili bilgi aktarımını öğrenim dilinde ve mesleki İngilizce ile yapar. |
|
|
|
|
|
11 |
Mesleki etik, çevre duyarlılığı, sürdürülebilirlik, sosyal sorumluluk, kültürel, toplumsal ve evrensel değerler konularında farkındalık sahibi olur. |
|
|
|
|
|
12 |
Farklı disiplinlerle veya çok kültürlü takımlarla etkin çalışma, sorumluluk alma, risk analizi yapma, değişime ayak uydurabilme, eleştirel düşünme ve sorun çözmede inisiyatif kullanır. |
|
|
|
|
|
13 |
. |
|
|
|
|
|