AKTS - Marka Yönetimi

Marka Yönetimi (MAN428) Ders Detayları

Ders Adı Ders Kodu Dönemi Saati Uygulama Saati Laboratuar Hours Kredi AKTS
Marka Yönetimi MAN428 Alan Dışı Seçmeli 3 0 0 3 5
Ön Koşul Ders(ler)i
N/A
<
Dersin Dili İngilizce
Dersin Türü Seçmeli Dersler (A Grubu)
Dersin Seviyesi Lisans
Ders Verilme Şekli Yüz Yüze
Dersin Öğrenme ve Öğretme Teknikleri Anlatım, Soru Yanıt, Gözlem Örnek Olay İncelemesi.
Dersin Koordinatörü
Dersin Öğretmen(ler)i
  • Doç. Dr. Kemal Gürkan Küçükergin
Dersin Asistan(lar)ı
Dersin Amacı Katılımcılara marka yönetimi ve marka değeri kavramlarını öğretmek, marka değerini yükseltecek şekilde kararları analiz etmek
Dersin Eğitim Çıktıları Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
  • Marka gelişim aşamalarını açıklayabilme
  • Marka değerini ölçebilme
  • Marka stratejilerini açıklama
  • Küresel marka yönetimini tanımlamak
Dersin İçeriği Marka tanımı, marka adı, marka özellikleri, marka konumlandırma, imaj oluşturma, marka imajı ile marka kişiliği arasındaki fark, marka farkındalığı, marka sadakati ve marka savunuculuğu, marka sermayesi, müşteri temelli marka değeri, müşteri sermayesi.