1 |
ENG201 Dersine Giriş ve Oryantasyon /
Ders Müfredatının ve Kitapçığının İncelenmesi |
|
2 |
• Ana fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek amacıyla bir metin okumak ve bir video izlemek / ses kaydı dinlemek
• Açık anlam ile örtülü anlamı ayırt etmek
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, fikir ve argümanları ifade etmek |
NEARPOD ÜNİTE 1 |
3 |
• Ana fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek amacıyla bir metin okumak ve bir video izlemek / ses kaydı dinlemek
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, fikir ve argümanları ifade etmek
• İyi yapılandırılmış sözlü bir yansıtma yapma becerilerini geliştirmek ve bu becerileri uygulamak |
NEARPOD ÜNITE 2 |
4 |
• Ana fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek amacıyla bir metin okumak
• Dinlerken yapılandırılmış notlar almak ve konuşmacının argümanını eleştirel bir şekilde değerlendirmek
• Birden fazla kaynaktan (bir video/bir ses kaydı ve bir okuma metni) bilgi sentezlemek
• İyi yapılandırılmış sözlü bir yansıtma yapma becerilerini geliştirmek ve uygulamak
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, fikir ve argümanları ifade etmek |
NEARPOD ÜNITE 3 |
5 |
• Ana fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek amacıyla bir video izlemek / ses kaydı dinlemek
• Bir okuma metnindeki ana argümanları ve destekleyici detayları belirlemek ve düzenlemek için not alma/işaretleme stratejilerini kullanmak
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, fikir ve argümanları ifade etmek
• Örnek bir yansıtma yazısını inceleyerek yapısını ve bileşenlerini analiz etmek |
NEARPOD ÜNITE 4 |
6 |
• Ana fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek amacıyla bir video izlemek / ses kaydı dinlemek
• Videoyu/ses kaydını eleştirel bir şekilde analiz ederek örtülü anlamları bulmak
• Akademik bir okuma metnindeki ana argümanları ve detayları belirlemek için not alma/işaretleme stratejilerini kullanmak
• Fikirleri ifade etmek için tartışmalara katılmak
• İyi yapılandırılmış bir yansıtma yazısı hazırlama becerilerini geliştirmek ve uygulamak |
NEARPOD ÜNITE 5 |
7 |
• Ana fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek amacıyla bir metin okumak ve bir video izlemek / ses kaydı dinlemek
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, görüş ve argümanlarını ifade etmek
• Birden fazla kaynaktan gelen bilgileri sentezlemek
• İyi yapılandırılmış bir yansıtma yazısı hazırlama becerilerini geliştirmek ve uygulamak |
NEARPOD ÜNİTE 6 |
8 |
• Akademik bir konu ile ilgili video izleyerek fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, görüş ve argümanlarını ifade etmek
• Örnek bir posteri inceleyerek yapısını ve bileşenlerini analiz etmek |
NEARPOD ÜNITE 7 |
9 |
• Akademik bir metni eleştirel olarak analiz etmek ve benzetmeleri belirlemek
• Akademik bir konuyla ilgili video izleyerek ana fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, görüş ve argümanlarını ifade etmek
• Etkili bir poster sunumu hazırlama ve sunma sürecindeki temel bileşenleri ve adımları belirlemek (işlevsel dil & içerik) |
NEARPOD ÜNITE 8 |
10 |
• İş dünyasıyla ilgili bir metni okuyarak ve iş dünyasıyla ilgili bir video izleyerek / ses kaydı dinleyerek fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, görüş ve argümanlarını ifade etmek
• Etkili bir poster sunumu hazırlama ve sunma sürecindeki temel bileşenleri ve adımları belirlemek (beden dili) |
NEARPOD ÜNITE 9 |
11 |
• İş dünyasıyla ilgili bir metni okuyarak fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek
• Örtülü anlamı belirlemek
• Akademik bir metindeki bileşenleri ve işlevsel dili değerlendirmek
• Sınıf tartışmalarına katılarak görüş ve argümanları ifade etmek |
NEARPOD ÜNITE 10 |
12 |
• İş dünyasıyla ilgili bir video izleyerek veya ses kaydı dinleyerek fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, görüş ve argümanlarını ifade etmek |
NEARPOD ÜNITE 10 |
13 |
Poster sunumu yönergesi ve değerlendirme kriterlerini analiz ederek içerik, sunumun iletilişi, hazırlık adımları ve değerlendirme standartlarını netleştirmek. |
POSTER SUNUMU YÖNERGESİ/DEĞERLENDİRME KRİTERLERİ |
14 |
İyi düzenlenmiş, görsel olarak desteklenmiş ve etkili bir şekilde iletilen bir poster sunumu yapmak. |
POSTER SUNUMU |
15 |
İyi düzenlenmiş, görsel olarak desteklenmiş ve etkili bir şekilde iletilen bir poster sunumu yapmak. |
POSTER SUNUMU |
16 |
GENEL TEKRAR |
GENEL TEKRAR |