Yüksek Lisans Başvuru Dönemi

basvuru-1024x683.jpg

E-MBA (İşletme) Uzaktan Eğitim Tezsiz Yüksek Lisans Programı

Başvuru tarihi: 18 Haziran -13 Temmuz 2018

Başvurutarihi: 16 Temmuz – 5 Eylül 2018

Başvuru Süreci

Başvuru Koşullarını Kontrol edin

  • Lisans diplomasına sahip olmak (Yurtdışında eğitim görenler için YÖK denklik onayı gereklidir.)
  • ALES ve  Yabancı dil  şartı aranmamaktadır

Başvuru Ücretini Yatırın

BAŞVURU ÜCRETİ : 100 TL

  • DENİZBANK ANKARA TİCARİ MERKEZ ŞUBESİ:
  • IBAN TR420013400000280383200080
  • Dekont aslı kayıt aşamasında istenecektir.

Ön Başvuru Yapın

  • Ön başvuru yapmak için tıklayın
  • Bilgilerinizi eksiksiz doldurun.
  • Formun çıktısını alınız. Kayıt aşamasında istenecektir.

Dijital Belgelerinizi Gönderin

Aşağıdaki belgelerin taranmış kopyalarını  dogus.kaya@atilim.edu.tr adresine gönderiniz (Belge eksiği olanlar değerlendirmeye alınmayacaktır).

  • Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ya da onaylı fotokopisi
  • Lisans not döküm belgesinin (Transcript) aslı
  • Başvuru ücret dekontu
  • İngilizce yeterlilik belgesi (Sadece İngilizce MBA için)

Değerlendirme ve Sonuçların Duyurulması

Başvurular lisans diploma notu dikkate alınarak değerlendirilecektir. 5 Ocak  2018 saat 17:00’dan itibaren asil ve yedek liste olarak web sitemizin duyuru bölümünde yayınlanacaktır. Asil liste kesin kayıt işlemleri 08-19 Ocak 2018 arasında yapılacaktır. Yeterli kontenjan olması durumunda yedek liste kesin kayıt işlemleri 22-24 Ocak 2018 arasında yapılacaktır.

Belgelerinizi Hazırlayın

  • Başvuru ücret dekontu
  • Online başvuru formunun çıktısı
  • Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ya da onaylı fotokopisi
  • Lisans not döküm belgesinin (Transcript) aslı
  • 6 adet vesikalık fotoğraf
  • Nüfus cüzdanı sureti (onaylı)
  • Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için)
  • Öğrenim ücretinin yatırıldığına dair banka dekontu
  • İngilice yeterlik belgesi (Sadece ingilizce MBA için)

Kesin Kayıt

  • Kesin Kayıtlar Şahsen Atılım Üniversitesi İncek Kampüsü  (Kızılcaşar Mahallesi, İncek / Ankara) Öğrenci İşleri Merkezinde yapılacaktır.
  • Ankara dışından başvuru yapanlar tüm belgeler eksiksiz olarak Uzaktan Eğitim koordinatörlüğüne kargo ile gönderilebilir. (Eksik ve hatalı belgesi olanların kaydı tamamlanmaz.)  Kargo Adresi : Atlım Üniversitesi, Uzaktan Eğitim Koordinatörlüğü, Kızılcaşar Mahallesi, İncek / Ankara