Halkla ilişkiler ve reklamcılık ile ilgili konular, sorunlar ve kuramsal yaklaşımları gerçek yaşamla ilişkilendirerek irdeleyebilen, genelde iletişimin, özelde halkla ilişkiler ve reklamcılığın üretim, dağıtım ve tüketim süreçlerine ve bu süreçlerdeki insan, insan ilişkileri ve örgütsel yapılara hakim, kendi seçimleri doğrultusunda akademik ya da profesyonel düzeyde bilgi birikimine sahip olan meslek uzmanlarının yetiştirilmesi.



App\Page Object ( [scoped:protected] => Array ( [0] => site_id ) [parentColumn:protected] => parent_id [leftColumn:protected] => lft [rightColumn:protected] => rgt [depthColumn:protected] => depth [orderColumn:protected] => [guarded:protected] => Array ( [0] => id [1] => parent_id [2] => lft [3] => rgt [4] => depth ) [connection:protected] => mysql [table:protected] => [primaryKey:protected] => id [keyType:protected] => int [incrementing] => 1 [with:protected] => Array ( ) [withCount:protected] => Array ( ) [perPage:protected] => 15 [exists] => 1 [wasRecentlyCreated] => [attributes:protected] => Array ( [id] => 4023 [title_tr] => Eğitim Amaçları [title_en] => [title_ru] => [title_ar] => [content_tr] => stdClass Object ( [type] => ckeditor [content] =>

Halkla ilişkiler ve reklamcılık ile ilgili konular, sorunlar ve kuramsal yaklaşımları gerçek yaşamla ilişkilendirerek irdeleyebilen, genelde iletişimin, özelde halkla ilişkiler ve reklamcılığın üretim, dağıtım ve tüketim süreçlerine ve bu süreçlerdeki insan, insan ilişkileri ve örgütsel yapılara hakim, kendi seçimleri doğrultusunda akademik ya da profesyonel düzeyde bilgi birikimine sahip olan meslek uzmanlarının yetiştirilmesi.

) [content_en] => [content_ru] => [content_ar] => [gallery] => stdClass Object ( [initialPreview] => Array ( ) [initialPreviewConfig] => Array ( ) ) [site_id] => 117 [start] => [end] => [created_at] => 2018-08-02 08:02:37 [updated_at] => 2019-03-25 12:54:23 [parent_id] => [lft] => 25 [rgt] => 26 [depth] => 0 [employee_id] => [external_link] => [external_link_tr] => [external_link_en] => [external_link_ru] => [external_link_ar] => [status] => 1 [blank] => 0 [hide_side_menu] => 0 [program_id] => [department_id] => [lesson_page] => [hide_on_side_menu] => 0 [content_page_id] => [media_dir] => egitim-amaclari-1533196829 [meta_desc_tr] => [meta_desc_en] => [meta_desc_ru] => [meta_desc_ar] => [breadcrumb] => Array ( [sites] => Array ( [0] => Array ( [id] => 30 [name_tr] => Sosyal Bilimler Enstitüsü [url] => sbe [type] => ) [1] => Array ( [id] => 117 [name_tr] => Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı [url] => halkla-iliskiler-ve-reklamcilik-ana-bilim-dali [type] => ) ) [pages] => Array ( ) [page_parent_ids] => Array ( ) ) [user] => ) [original:protected] => Array ( [id] => 4023 [title_tr] => Eğitim Amaçları [title_en] => [title_ru] => [title_ar] => [content_tr] => {"type":"ckeditor","content":"

Halkla ili\u015fkiler ve reklamc\u0131l\u0131k ile ilgili konular, sorunlar ve kuramsal yakla\u015f\u0131mlar\u0131 gerçek ya\u015famla ili\u015fkilendirerek irdeleyebilen, genelde ileti\u015fimin, özelde halkla ili\u015fkiler ve reklamc\u0131l\u0131\u011f\u0131n üretim, da\u011f\u0131t\u0131m ve tüketim süreçlerine ve bu süreçlerdeki insan, insan ili\u015fkileri ve örgütsel yap\u0131lara hakim, kendi seçimleri do\u011frultusunda akademik ya da profesyonel düzeyde bilgi birikimine sahip olan meslek uzmanlar\u0131n\u0131n yeti\u015ftirilmesi.<\/p>"} [content_en] => [content_ru] => [content_ar] => [gallery] => {"initialPreview":[],"initialPreviewConfig":[]} [site_id] => 117 [start] => [end] => [created_at] => 2018-08-02 08:02:37 [updated_at] => 2019-03-25 12:54:23 [parent_id] => [lft] => 25 [rgt] => 26 [depth] => 0 [employee_id] => [external_link] => [external_link_tr] => [external_link_en] => [external_link_ru] => [external_link_ar] => [status] => 1 [blank] => 0 [hide_side_menu] => 0 [program_id] => [department_id] => [lesson_page] => [hide_on_side_menu] => 0 [content_page_id] => [media_dir] => egitim-amaclari-1533196829 [meta_desc_tr] => [meta_desc_en] => [meta_desc_ru] => [meta_desc_ar] => ) [casts:protected] => Array ( ) [dates:protected] => Array ( ) [dateFormat:protected] => [appends:protected] => Array ( ) [events:protected] => Array ( ) [observables:protected] => Array ( ) [relations:protected] => Array ( [site] => App\Site Object ( [connection:protected] => mysql [parentColumn:protected] => parent_id [leftColumn:protected] => lft [rightColumn:protected] => rgt [depthColumn:protected] => depth [orderColumn:protected] => [guarded:protected] => Array ( [0] => id [1] => parent_id [2] => lft [3] => rgt [4] => depth ) [scoped:protected] => Array ( ) [table:protected] => [primaryKey:protected] => id [keyType:protected] => int [incrementing] => 1 [with:protected] => Array ( ) [withCount:protected] => Array ( ) [perPage:protected] => 15 [exists] => 1 [wasRecentlyCreated] => [attributes:protected] => Array ( [id] => 117 [url] => halkla-iliskiler-ve-reklamcilik-ana-bilim-dali [name_tr] => Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı [type_id] => 12 [parent_id] => 30 [lft] => 133 [rgt] => 134 [depth] => 2 ) [original:protected] => Array ( [id] => 117 [url] => halkla-iliskiler-ve-reklamcilik-ana-bilim-dali [name_tr] => Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı [type_id] => 12 [parent_id] => 30 [lft] => 133 [rgt] => 134 [depth] => 2 ) [casts:protected] => Array ( ) [dates:protected] => Array ( ) [dateFormat:protected] => [appends:protected] => Array ( ) [events:protected] => Array ( ) [observables:protected] => Array ( ) [relations:protected] => Array ( ) [touches:protected] => Array ( ) [timestamps] => 1 [hidden:protected] => Array ( ) [visible:protected] => Array ( ) [fillable:protected] => Array ( ) ) [employee] => [program] => [department] => ) [touches:protected] => Array ( ) [timestamps] => 1 [hidden:protected] => Array ( ) [visible:protected] => Array ( ) [fillable:protected] => Array ( ) ) 1