1515089954-starbucks.jpg
ATILIM’da BİR KİTAP-BİR KONU (2012-2013 Akademik Yıl)

Sevgili Atılım Üniversitesi Öğrencileri ve Çalışanları,

2012-13trmİlk defa 2011-2012 bahar döneminde başarı ile gerçekleştirmiş olduğumuz Bir Kitap-Bir Konu programımızın dördüncüsüne 2012-2013 akademik yılı güz döneminde yeni bir kitapla devam edeceğimizi sizlere müjdeliyorum.

Geçen dönem bir pilot çalışma olarak başlatılan program çerçevesinde, üniversitemiz ETPO-Akademik grubu (http://etpo.atilim.edu.tr) tarafından seçilen, bilgi ve iletişim çağımızın efsanevi teknoloji vizyoneri ve milyonlarca insanın hayatını zenginleştiren Apple firmasının kurucusu ve eski üst yöneticisi (CEO) Steve Jobs’ın biyografisi okunmuştu. Kitap, Üniversitemizde Hazırlık Okulu ve Yabancı Diller Bölümü İngilizce dil derslerinde olduğu gibi daha birçok derste incelenmiş ve konuyla ilgili yarışmalar düzenlenmiştir. Geçen yıl yapılan çalışmaların bir özetini 1K1K Moodle Sayfası‘ndan izleyebilirsiniz.

Ortak kurum geleneği oluşturma, aidiyet ve birliktelik duygusu geliştirme, dostça tartışma ortamları yaratma ve eleştirel düşünce yetenekleri geliştirme gibi yararları olduğuna inandığımız bu programı katkılarınızla devam ettirebileceğimizi umuyoruz.

Bu yıl yaptığımız üniversite çapı bir anket ve akademik ve idari birimleri temsil eden öğretim elemanı ve idari personel temsilcilerinde oluşturduğumuz 32 üyelik bir kurul tarafından Starbucks – Gönlünü İşe Ver /Starbucks – Pour Your Heart Into It isimli kitap seçilmiştir. Kitapla ilgili konu olarak da Gönlünü İşe Ver-Hayallerine Dokun/Pour Your Heart Into Your Work-Follow Your Passion olarak saptanmıştır.

Program ve seçilen kitapla ilgili daha fazla bilgilere bu web sayfasından erişebilirsiniz. Aynı sayfadan daha önce okunan kitaplarla ilgili bilgileri de bulabilirsiniz.

Ayrıca, kitapta başarı hikayesi anlatılan Starbucks’ın üst yöneticisi (CEO) Howard Schultz’un Starbucks’a getireceği yeniliklerle birlikte ileriye dönük toplumsal sorumluluk projelerini anlatan 25 Haziran 2012 tarihli Time dergisindeki ilginç bir yazıyı ilgili sayfadan izleyebilirsiniz.

Atılım Üniversitesi’nin öğrenci ve çalışanlarını bir araya getiren ve Atılım farklılığını gösteren bu programı desteklemeye devam edeceğiniz için hepinize teşekkür ediyorum.

En iyi dileklerimle,
Prof. Dr. Hasan U. Akay
Provost

Kitabın Adı: Starbucks Gönlünü İşe Vermek
Yazar: Howard Schultz
İngilizce’den Çeviri: Ömer Faruk Birpınar
Editör: Fatih Kemik
Ebat: 14 x 21 cm
Sayfa:368
ISBN: 9789944118187
Yayın tarihi: Nisan 2007 (1. Basım)
Yayınlayan: Babıali Kültür Yayıncılığı / Yönetim Dizisi

Kitap ve Konu Hakkında

Starbucks’ın başarısı, son yılların en heyecan verici iş hikâyelerinden biri. Seattle’ın liman bölgesinde tek bir mağazayla başlayan Starbucks, dünya çapında iki bine yakın mağazası olan bir şirkete dönüştü. Üstelik her iş gününde yeni bir Starbucks açılıyor. Bu inanılmaz büyüme şunu gösteriyor ki Starbucks, ürün mükemmeliyeti ve müşteri memnuniyeti ilkesine bağlı kalmayı başarmıştır.

Gönlünü İşe Vermek, girişimciler, yöneticiler ve Starbucks tutkunları için yenilikçi bir şirketin gönülden çalışarak nasıl dünya çapında bir üne kavuştuğunu anlatan harika bir kroniktir.
– Business Times

Bu biyografiden daha doyurucu bir kahve hayal etmek zor.
– Publishers Weekly

Schultz, Starbucks’ın, müşterilerinin ruhunu nasıl etkilediğini detaylı bir şekilde anlatarak saf Amerikan gerçeğini açığa vuruyor. Müşterilerinizin hayallerini ele geçirebilirseniz kazanırsınız.
– USA TODAY

Kitabın Temin Edilebileceği Yerler

Çeviri (Türkçe)
Kitabın basılı kopyası hemen hemen tüm kitapçılardan temin edilebileceği gibi aşağıdaki e-ticaret platformlarından ve yayınevlerinden de temin edilebilir:

www.dr.com.tr
www.idefixe.com
www.hepsiburada.com
www.pandora.com.tr

English

www.amazon.com