Konu Hiç Memnun Değilim Memnun Değilim Memnunum Çok Memnunum Bilgim Yok / Hizmet Almadım/Kararsızım
Kendini sınıfta özgürce ifade etmek 17.4 11.9 45.2 23 2.5
Sınıflardaki öğrenci sayısı 19.9 13 43.2 20.7 3.2
Kayıtlı olduğum bölüm / programdan 15.1 9.8 41.6 30.9 2.6
Online olarak verilen derslere bağlanmak için Üniversitenin sunmuş olduğu teknik altyapıdan 20.9 12.4 39.9 23.8 3
Kütüphane imkanları 13 8.2 38.7 28.4 11.6
Ortak Calışma Alanları 22.1 14.9 37.2 16 9.9
Öğretim elemanlariyla ders dışında görüşebilme 20.1 14.3 36.5 21.8 7.4
Online olarak verilen derslerin sorumlularının yazılım/donanım/iletişim araçlarını kullanabilme yetkinliğinden 20.9 15.1 36.5 25.1 2.5
Duyuru ve bilgilendirmelerin etkinliği 25.8 17.9 35.8 16.6 3.9
Kampüs çevre ve bina temizliğinden 16.8 7.7 35.2 35.2 5.1
Kampüsün doğal çevresi ve fiziksel koşullar 26.3 16 35 17.6 5
Öğrenci Bilgi Sistemi Hizmetleri 25.9 16.5 35 14.7 7.9
Akademik danışmanlık hizmetleri 21.5 15 34.2 21 8.3
Kampüs Güvenlik Koord. Hizmetleri 19.3 10.9 33 19.8 16.9
Üniversitede Eğitimin kalitesi 31.2 17.6 32.9 15.6 2.7
Hayatınızdan ne kadar memnunsunuz? 22.7 15.2 31.9 11.9 17.3
Öğr. İşl. çalışanlarının yaklaşımı ve davranış şekli 26.7 16.5 31 11.4 14.4
Öğrenci İşleri himet kalitesi 22.2 13.4 30.9 14.6 18.9
Pandemi sürecinde derslerin online olarak yapılmasından 21.5 9.2 30.9 37.1 1.2
Muhasebe çalışanlarının yaklaşım ve davranış şekli 13.6 9.4 30.7 11.5 34.7
Öğrencilerin bölüm yönetimi ile iletişim imkanı 32.8 13.2 30.4 15 8.7
Kantin, kafetarya ve restoranların hizmet kalitesi 30.3 17.3 30.4 14.4 7.6
Muhasebe birimince sunulan hizmetin kalitesi 14.2 8.9 30.4 11.6 34.9
Muhasebe ile ilgili taleplerin zamanında karşılanması 14.6 8.6 30.3 11.6 34.9
Öğr. İşl. çalışnalarının yeterli mevzuat bilgisi olması 26.4 16.5 30.1 11.1 16
Sınıflardaki teknolojik donanım 25.3 16.2 29.9 12.8 15.8
Muhasebe çalışanlarıyla telefon veya yüzyüze iletişim 15.7 9.3 29.1 11 34.9
Öğr. İşl. ile ilgili taleplerin zamanında karşılanması 27.8 17.6 28.9 11.1 14.7
Aldığım/almakta olduğum İngilizce Hazırlık eğitimi 22.3 13.4 28.4 13.6 22.2
Online olarak verilen derslerin yeterince öğretici olmasından 29.6 17.9 28.4 22.1 2.1
Idari personel ile iletişim 30.6 15.5 28.4 14.6 10.9
Atılım Üniversitesi öğrencisi olmak 36.7 19.9 28.1 11.1 4.1
Seçmeli ders bulmak ve kaydolmak 28.9 16.9 27.5 15.1 11.6
Uygulamalı derslerin yeterliği 27.7 17.2 26.8 14.1 14.2
Öğr. İşl. çalışanlarıyla telefon veya yüzyüze iletişim 29.8 18.5 25.9 10.9 15
Laboratuar/ Atölye İmkanları 20.4 12.5 23.8 11.7 31.7
Üniv. içinde yaratıcı, araştırmacı çalışmalar 24.3 14.9 22.2 10.4 28.2
Spor tesislerinden yararlanma imkanları 24.1 13.3 20.9 11.2 30.5
Kültür ve sanat etkinlikleri 25.8 15.5 20.9 10.1 27.8
Sağlık Merkezi hizmetleri 18.5 10.1 20.7 11 39.8
Üniversitede kuralların adil uygulanması 44 13.5 20.6 11 10.8
Kampüs içinde trafik ve park 41.4 16 19.2 8.3 15.1
Kampüs içerisinde bulunan otopark alanlarından 41 15.8 18.9 8.4 15.8
Öğrencilerin Üniv. üst yönetimi ile iletişim imkanı 45.8 14.4 18 10.3 11.5
Kampüse ve kampüs dışına ulaşım 52.4 16.5 13.9 6.2 11.1
Kampüsteki kantin, kafeterya ve restoran ücretleri 53.5 17.1 12.8 6.7 9.9
Servis (Ulaşım) Hizmetlerinden 43.2 13.1 9.3 5.7 28.7