1) E-ticaret ve pazarlamayla ilgili temel kavramlar hakkında bilgi sahibi olur.
|
2) E-ticaret ve pazarlama alanındaki bilgisini aktif biçimde kullanarak uygulama becerisini ortaya koyar.
|
3) E-ticaret ve pazarlama alanındaki dinamikleri güncel uygulamalar çerçevesinde değerlendirir.
|
4) E-ticaret ve pazarlama ile ilgili teknolojik, ticari ve sosyo-kültürel gelişmeleri takip etmek için gerekli bilgileri analiz eder.
|
5) E-ticaret ve pazarlama alanındaki sorunları analitik ve objektif düşünme kabiliyetiyle çözüme kavuşturur.
|
6) Eğitim aldığı e-ticaret ve pazarlama alanında etkin bir biçimde yazılı ve sözlü iletişim kurabilecek düzeyde bilgiye sahip olur.
|
7) İletişim kabiliyeti gelişmiş, vizyon sahibi, etik değerlere bağlı ve takım çalışmasına uyum becerisi yüksek mesleki yetkinliğe sahip olur.
|
8) Web tasarımının temellerini öğrenir.
|
9) E-ticaret siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olur.
|
10) Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olur.
|
11) Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hâkim olur, süreçleri yönetebilir
|
12) İş dünyasının ve toplumun beklentileri doğrultusunda gelişen ve üniversitemizin kurumsal çıktıları olarak tanımlamış olduğu yetkinlikleri temel düzeyde kazanır
|