| 1 | 
                        Matematik, fen bilimleri ve bilgisayar mühendisliği disiplinine özgü konularda yeterli bilgi birikimine sahip olur; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, karmaşık mühendislik problemlerinde kullanır. | 
                                                                              | 
                                                      | 
                                                     X | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 2 | 
                        Karmaşık mühendislik problemlerini saptar, tanımlar, formüle eder ve çözer; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçer ve uygular. | 
                                                                              | 
                                                      | 
                                                     X | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 3 | 
                        Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlar; bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygular. | 
                                                                              | 
                                                      | 
                                                     X | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 4 | 
                        Bilgisayar mühendisliği uygulamalarında karşılaşılan karmaşık problemlerin analizi ve çözümü için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirir, seçer ve kullanır; bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanır. | 
                                                                              | 
                                                     X | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 5 | 
                        Karmaşık mühendislik problemlerinin veya bilgisayar mühendisliği disiplinine özgü araştırma konularının incelenmesi için deney tasarlar, deney yapar, veri toplar, sonuçları analiz eder ve yorumlar. | 
                                                                              | 
                                                     X | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 6 | 
                        Disiplin içi ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışır; bireysel çalışma becerisini kazanır. | 
                                                                              | 
                                                      | 
                                                     X | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 7 | 
                        Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; etkin rapor yazar ve yazılı raporları anlar, tasarım ve üretim raporları hazırlar, etkin sunum yapar, açık ve anlaşılır talimat verir ve alır. | 
                                                                             X | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 8 | 
                        En az bir yabancı dil bilir; etkin rapor yazar ve yazılı raporları anlar, tasarım ve üretim raporları hazırlar, etkin sunum yapar, açık ve anlaşılır talimat verir ve alır. | 
                                                                              | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 9 | 
                        Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincine sahip olur; bilgiye erişir, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izler ve kendini sürekli yeniler. | 
                                                                              | 
                                                      | 
                                                     X | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 10 | 
                        Etik ilkelerine uygun davranır, mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olur. | 
                                                                              | 
                                                     X | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 11 | 
                        Bilgisayar mühendisliği uygulamalarında kullanılan standartlar hakkında bilgiye sahip olur. | 
                                                                              | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 12 | 
                        Proje yönetimi, risk yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi, iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgiye sahip olur. | 
                                                                              | 
                                                      | 
                                                     X | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 13 | 
                        Girişimcilik, yenilikçilik hakkında farkındalık kazanır. | 
                                                                              | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 14 | 
                        Sürdürülebilir kalkınma hakkında bilgiye sahip olur. | 
                                                                              | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 15 | 
                        Bilgisayar mühendisliği uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ve çağın mühendislik alanına yansıyan sorunlar hakkında bilgiye sahip olur. | 
                                                                             X | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 16 | 
                        Mühendislik çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkındalık kazanır. | 
                                                                              | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 17 | 
                        Sayısal hesaplama ve sayısal gösterim sistemlerini analiz eder, tasarlar ve ifade eder. | 
                                                                              | 
                                                     X | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      | 
                                            
                                    
                        | 18 | 
                        Hesaplama problemlerinin çözülmesinde programlama dillerini ve uygun bilgisayar mühendisliği kavramlarını kullanır. | 
                                                                              | 
                                                     X | 
                                                      | 
                                                      | 
                                                      |