Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2000 yılında İşletme Fakültesi bünyesinde 4 yıllık lisans eğitimi vermeye başlamıştır. Yeni iletişim teknolojilerinin ve küreselleşmenin getirdiği değişikliklerin takip edildiği Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde, öğrenciler için analitik düşünme yeteneğini öne çıkaran, kuramsal temellere dayalı, uygulamalı ve yeni teknolojiler ile desteklenen bir eğitim programı tasarlanmıştır. Program, kuramsal ve uygulamalı birbirini tamamlayan derslerin yanısıra, bölümden ve diğer bölümlerden seçmeli dersler alınabilmesine olanak sağlamaktadır. Eğitim dili İngilizce olan Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nün “Erasmus Değişim Programı” kapsamında İspanya, Hollanda ve Finlandiya’daki üniversiteler ile ikili antlaşmaları mevcuttur. Ayrıca, Sosyal Bilimler Enstitüsü bünyesinde açılan “Halkla İlişkiler ve Reklamcılık” yüksek lisans programı ile lisans düzeyindeki eğitim-öğretimin devamlılığının sağlanması ve akademik olarak ilerlemek isteyenlerin gereksinimlerinin karşılanması amaçlanmaktadır.  

Bölüm Broşürü

Misyon

Sektörün dinamiklerine uyum sağlayabilen, dijital teknolojilere yatkın, öğrenme ve üretme odaklı, analiz yeteneği gelişmiş, toplumsal sorunlara duyarlı, etik bakış açısına sahip meslek insanları yetiştirmek; kurumun ilkeleri doğrultusunda rekabet gücü yüksek bir bölüm olmayı başarmak; ulusal ve uluslararası düzeyde nitelikli bilimsel ürünler üretmek.

Vizyon

Bilgi ve iletişim çağına uygun öğrenme, uygulama, üretme ve yönetme becerileri yüksek, donanımlı, yetkin ve gelişmeye açık meslek insanlarının yetiştirilmesi; nitelikli ve rekabet açısından gücü yüksek bir kurum olunması; uluslararası düzeyde kabul gören, nitelikli bilimsel araştırmalar yapılması ve araştırma gücünün toplumsal faydaya dönüştürülmesi.