Bölüm Tanıtımı
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2000 yılında İşletme Fakültesi bünyesinde 4 yıllık lisans eğitimi vermeye başlamıştır. Yeni iletişim teknolojilerinin ve küreselleşmenin getirdiği değişikliklerin takip edildiği Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde, öğrenciler için analitik düşünme yeteneğini öne çıkaran, kuramsal temellere dayalı, uygulamalı ve yeni teknolojiler ile desteklenen bir eğitim programı tasarlanmıştır. Program, kuramsal ve uygulamalı birbirini tamamlayan derslerin yanısıra, bölümden ve diğer bölümlerden seçmeli dersler alınabilmesine olanak sağlamaktadır. Eğitim dili İngilizce olan Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nün “Erasmus Değişim Programı” kapsamında Hollanda ve Litvanya’daki üniversiteler ile ikili antlaşmaları mevcuttur. Ayrıca, Sosyal Bilimler Enstitüsü bünyesinde açılan “Halkla İlişkiler ve Reklamcılık” yüksek lisans programı ile lisans düzeyindeki eğitim-öğretimin devamlılığının sağlanması ve akademik olarak ilerlemek isteyenlerin gereksinimlerinin karşılanması amaçlanmaktadır.
Misyon
Sektörün dinamiklerine uyum sağlayabilen, dijital teknolojilere yatkın, öğrenme ve üretme odaklı, analiz yeteneği gelişmiş, toplumsal sorunlara duyarlı, etik bakış açısına sahip meslek insanları yetiştirmek; kurumun ilkeleri doğrultusunda rekabet gücü yüksek bir bölüm olmayı başarmak; ulusal ve uluslararası düzeyde nitelikli bilimsel ürünler üretmek.
Vizyon
Bilgi ve iletişim çağına uygun öğrenme, uygulama, üretme ve yönetme becerileri yüksek, donanımlı, yetkin ve gelişmeye açık meslek insanlarının yetiştirilmesi; nitelikli ve rekabet açısından gücü yüksek bir kurum olunması; uluslararası düzeyde kabul gören, nitelikli bilimsel araştırmalar yapılması ve araştırma gücünün toplumsal faydaya dönüştürülmesi.
Haberler
İşletme Fakültesi Cengiz Yenerim Konferans Salonu’nda 22 Ekim 2024 Salı günü saat 11:00’de Özlem Gürses “Türkiye’de İletişim ve Gazetecilik” konulu etkinlik ile öğrencilerimiz ve mensuplarımız ile bir araya gelecektir....
Devamını OkuEtkinlikler
Müzik Topl
N Etkinlik
SÜRDÜRÜLEBİLİR SU İÇİN YENİ UFUKLAR: DENİZ SUYU ARITMA
ABC School Türkiye kapsamında açılan açık dersin devamında "Mimarlikta Rahatsiz Edici Sorular" temasıyla yapılan dördüncü etkinlik Atılım Üniversitesi Mimarlık Bölümü'nde olacak.
Yapay Zeka Atölyesi Sergi: 'Tarihi Bağlamda Çağdaş Müdahaleler: Amasya Kıyı Şeridinin Tasarlanması'
Kimya Topluluğu
Şehrin Tipografisi: 17 Eylül Üni. Grafik Tasarım Bölümü Araş. Gör. Şule Bayrak'ın Sunumu
mimarlık top.
Panel: 5 Aralık 2024 Perşembe 14:00 Ankara Lojistik Üssü
Çocuk Gelişimciler Topluluğu
Bölüm Duyuruları
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Araştırma Görevlisi Ön Değerlendirme Sonucu 03.10.2023>...