| Bilgi |
1 - Sanat kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahiptir. |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2 - İlgili sanat alanına özgü sanat tarihi konusunda bilgi sahibidir. |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 3 - Sanat ve tasarım materyalleri bilgisine sahiptir. |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 4 - Sanat ve tasarım yöntem ve teknikleri konusunda bilgi sahibidir. |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 5 - İlgili sanat alanındaki yasal düzenlemeler ve işlemler konusunda bilgi sahibidir. |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 6 - İlgili sanat alanının ilişkili olduğu disiplinlerarası etkileşim konusunda bilgi sahibidir. |
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 7 - Araştırma yöntemleri konusunda bilgi sahibidir. |
|
|
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
X |
| 8 - Sanatsal eleştiri yöntemleri konusunda bilgi sahibidir. |
X |
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 9 - Sanat ve bilim etiği konusunda bilgi sahibidir. |
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Beceriler |
1 - Kuram ve uygulama bütünlüğü sağlar. |
|
X |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2 - İlgili sanat alanına ilişkin yöntem ve teknikleri kullanır. |
|
|
|
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 3 - İlgili sanat alanının içindeki alt disiplinlerin etkileşimini değerlendirir. |
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 4 - Çözümlemeye dayalı yorum becerisine sahiptir. |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 5 - Çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirir. |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 6 - Duyusal algıyı somutlaştırır. |
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 - Tek başına, bağımsız olarak ve/veya grup içinde uyumlu ve üretken olarak çalışır. |
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2 - Proje süreçleri içinde etkin olarak yer alır. |
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 3 - Alanıyla ilgili özgün yapıtlarını toplumla paylaşır ve sonuçlarını değerlendirir. |
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Öğrenme Yetkinliği |
1 - Kendi çalışmalarını sorgular. |
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2 - Çözümleyici ve eleştirel düşünür. |
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 3 - Yaşam boyu öğrenme kavramını özümser. |
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 - Hedef kitlesini tanımlayarak alanı ile ilgili çalışmaları paylaşır. |
|
|
|
|
|
X |
|
X |
|
|
|
|
|
|
| 2 - Çalışmalarını topluma anlatabilecek iletişim becerisine sahiptir. |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
| 3 - Alanı ile ilgili konuları uzman ya da uzman olmayan kişilere görsel, yazılı ve sözlü iletişim yöntemlerini kullanarak etkin ve doğru olarak aktarır. |
|
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 4 - Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi : B1 Düzeyi). |
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
| 5 - Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
| Alana Özgü Yetkinlik |
1 - Sanat ve tasarım konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
|
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
| 2 - Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
X |
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 3 - Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
|
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
| 4 - Estetik farkındalığa sahiptir. |
X |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|