AKTS - Uzaktan Eğitim Temel İngilizce III
Uzaktan Eğitim Temel İngilizce III (ENG231) Ders Detayları
| Ders Adı | Ders Kodu | Dönemi | Saati | Uygulama Saati | Laboratuar Hours | Kredi | AKTS | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Uzaktan Eğitim Temel İngilizce III | ENG231 | 3. Dönem | 1 | 0 | 0 | 3 | 4 | 
| Ön Koşul Ders(ler)i | 
|---|
| N/A | 
| Dersin Dili | İngilizce | 
|---|---|
| Dersin Türü | Diğer Bölümlerden Alınan Servis Dersleri | 
| Dersin Seviyesi | Ön Lisans | 
| Ders Verilme Şekli | Uzaktan | 
| Dersin Öğrenme ve Öğretme Teknikleri | . | 
| Dersin Öğretmen(ler)i | 
                        
  | 
                
| Dersin Amacı | Bu dersin amacı öğrencilerin başlangıç üstü düzeyde İngilizce iletişim kurabilmeleri için gerekli becerileri kazanmasını sağlamaktır. Bu çerçevede öğrencilerin karşılaşacakları durumlarda iletişim kurabilmesini sağlayacak dil yapı ve becerileri geliştirmeleri amaçlanmaktadır. | 
| Dersin Eğitim Çıktıları | 
                        Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
  | 
                
| Dersin İçeriği | Başlangıç üstü düzeyinde kelime bilgisi, dilbilgisi ve iletişimsel beceriler; teknoloji, seyahat, oteller, yemek tarifleri, insanlar, kişilikler, günlük rutinler ve kültürel olgular. | 
Haftalık Konular ve İlgili Ön Hazırlık Çalışmaları
| Hafta | Konular | Ön Hazırlık | 
|---|---|---|
| 1 | ENG231 INTRODUCTION 1: Feelings | ppt | 
| 2 | 2: Someone special | ppt | 
| 3 | 3: Work | ppt | 
| 4 | 4: Company, work for you | ppt | 
| 5 | 5:Free time, planning a day out | ppt | 
| 6 | 6: Hidden talents | ppt | 
| 7 | 7: Different schools and rules | ppt | 
| 8 | 8:Inventions | ppt | 
| 9 | 9: Travel, anecdotes | ppt | 
| 10 | 10: Ask for and give directions | ppt | 
| 11 | 11: Write e mails , describing a trip | ppt | 
| 12 | 12: Write an application | ppt | 
| 13 | 13:Keeping fit | ppt | 
| 14 | 14:Talk about food , and health food advice | ppt | 
| 15 | 15:Revision,Final exam | 
Kaynaklar
| Ders Kitabı | 1. Pearson Yayinevi, Speakout 2nd Edition,Preintermediate Book With Dvd-Rom Yazarlar: Antonia Clare And Jj Wilson,First Published In 2015 Basım Yeri: Essex, England | 
|---|---|
| Diğer Kaynaklar | 2. Sesli sözlük.com, ders notları ve PPT slidelar | 
Değerlendirme System
| Çalışmalar | Sayı | Katkı Payı | 
|---|---|---|
| Devam/Katılım | - | - | 
| Laboratuar | - | - | 
| Uygulama | - | - | 
| Alan Çalışması | - | - | 
| Derse Özgü Staj | - | - | 
| Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | - | - | 
| Ödevler | 1 | 15 | 
| Sunum | - | - | 
| Projeler | - | - | 
| Rapor | - | - | 
| Seminer | - | - | 
| Ara Sınavlar/Ara Juri | 1 | 20 | 
| Genel Sınav/Final Juri | 1 | 65 | 
| Toplam | 3 | 100 | 
| Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notu Katkısı | 35 | 
|---|---|
| Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | 65 | 
| Toplam | 100 | 
Kurs Kategorisi
| Temel Meslek Dersleri | |
|---|---|
| Uzmanlık/Alan Dersleri | X | 
| Destek Dersleri | |
| İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | |
| Aktarılabilir Beceri Dersleri | 
Dersin Öğrenim Çıktılarının Program Yeterlilikleri ile İlişkisi
| # | Program Yeterlilikleri / Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 | Turizm ve Konaklama işletmeciliğinin temel kavramlarını anlama, açıklama ve kullanma becerileri | |||||
| 2 | Turizm ve Konaklama işletmelerinde, yönetim teknikleri ve uygulamalarını analiz etme ve tasarlama | |||||
| 3 | Turizm ve Konaklama işletmeciliğinin planlama, örgütleme, yöneltme, eşgüdüm ve denetim fonksiyonlarını açıklama ve uygulamalarıyla anlama. | |||||
| 4 | Turizm ve Konaklama işletmeciliğinin stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarını anlama | |||||
| 5 | Turizm endüstrisinin modern tekniklerini ve teknolojik araçlarını kullanma kabiliyeti. | |||||
| 6 | Bilgi ve becerileri, alternatif turizm alanlarında verimli bir şekilde uygulama kabiliyetini geliştirme. | |||||
| 7 | Turizm ve Konaklama işletmeciliğinin teorik çerçevesi yanında uygulamasına konsantre olma. | |||||
| 8 | İletişim becerilerini geliştirmek | X | ||||
| 9 | Turizm endüstrisindeki eğilimleri anlama. | |||||
| 10 | Turizm endüstrisinde kalite bilincine sahip olma. | |||||
| 11 | Turizm endüstrisinde çalışma etiği ve sosyal sorumluluğu benimsemek. | |||||
ECTS/İş Yükü Tablosu
| Aktiviteler | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü | 
|---|---|---|---|
| Ders saati (Sınav haftası dahildir: 16 x toplam ders saati) | |||
| Laboratuar | |||
| Uygulama | |||
| Derse Özgü Staj | |||
| Alan Çalışması | |||
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | 16 | 4 | 64 | 
| Sunum/Seminer Hazırlama | |||
| Projeler | |||
| Raporlar | |||
| Ödevler | 1 | 10 | 10 | 
| Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | |||
| Ara Sınavlara/Ara Juriye Hazırlanma Süresi | 1 | 10 | 10 | 
| Genel Sınava/Genel Juriye Hazırlanma Süresi | |||
| Toplam İş Yükü | 84 | ||
