| 1 | 
                        ENG201 Dersine Giriş ve Oryantasyon / 
Ders Müfredatının ve Kitapçığının İncelenmesi | 
                         | 
                    
                                    
                        | 2 | 
                        • Ana fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek amacıyla bir metin okumak ve bir video izlemek / ses kaydı dinlemek
• Açık anlam ile örtülü anlamı ayırt etmek
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, fikir ve argümanları ifade etmek | 
                        NEARPOD ÜNİTE 1 | 
                    
                                    
                        | 3 | 
                        • Ana fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek amacıyla bir metin okumak ve bir video izlemek / ses kaydı dinlemek
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, fikir ve argümanları ifade etmek
• İyi yapılandırılmış sözlü bir yansıtma yapma becerilerini geliştirmek ve bu becerileri uygulamak | 
                        NEARPOD ÜNITE 2 | 
                    
                                    
                        | 4 | 
                        • Ana fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek amacıyla bir metin okumak
• Dinlerken yapılandırılmış notlar almak ve konuşmacının argümanını eleştirel bir şekilde değerlendirmek
• Birden fazla kaynaktan (bir video/bir ses kaydı ve bir okuma metni) bilgi sentezlemek
• İyi yapılandırılmış sözlü bir yansıtma yapma becerilerini geliştirmek ve uygulamak
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, fikir ve argümanları ifade etmek | 
                        NEARPOD ÜNITE 3 | 
                    
                                    
                        | 5 | 
                        • Ana fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek amacıyla bir video izlemek / ses kaydı dinlemek
• Bir okuma metnindeki ana argümanları ve destekleyici detayları belirlemek ve düzenlemek için not alma/işaretleme stratejilerini kullanmak
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, fikir ve argümanları ifade etmek
• Örnek bir yansıtma yazısını inceleyerek yapısını ve bileşenlerini analiz etmek | 
                        NEARPOD ÜNITE 4 | 
                    
                                    
                        | 6 | 
                        •	Ana fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek amacıyla bir video izlemek / ses kaydı dinlemek
• Videoyu/ses kaydını eleştirel bir şekilde analiz ederek örtülü anlamları bulmak
• Akademik bir okuma metnindeki ana argümanları ve detayları belirlemek için not alma/işaretleme stratejilerini kullanmak
• Fikirleri ifade etmek için tartışmalara katılmak
• İyi yapılandırılmış bir yansıtma yazısı hazırlama becerilerini geliştirmek ve uygulamak | 
                        NEARPOD ÜNITE 5 | 
                    
                                    
                        | 7 | 
                        • Ana fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek amacıyla bir metin okumak ve bir video izlemek / ses kaydı dinlemek
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, görüş ve argümanlarını ifade etmek
• Birden fazla kaynaktan gelen bilgileri sentezlemek
• İyi yapılandırılmış bir yansıtma yazısı hazırlama becerilerini geliştirmek ve uygulamak | 
                        NEARPOD ÜNİTE 6 | 
                    
                                    
                        | 8 | 
                        • Akademik bir konu ile ilgili video izleyerek fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, görüş ve argümanlarını ifade etmek
• Örnek bir posteri inceleyerek yapısını ve bileşenlerini analiz etmek | 
                        NEARPOD ÜNITE 7 | 
                    
                                    
                        | 9 | 
                        •	Akademik bir metni eleştirel olarak analiz etmek ve benzetmeleri belirlemek
• Akademik bir konuyla ilgili video izleyerek ana fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, görüş ve argümanlarını ifade etmek
• Etkili bir poster sunumu hazırlama ve sunma sürecindeki temel bileşenleri ve adımları belirlemek (işlevsel dil & içerik) | 
                        NEARPOD ÜNITE 8 | 
                    
                                    
                        | 10 | 
                        • İş dünyasıyla ilgili bir metni okuyarak ve iş dünyasıyla ilgili bir video izleyerek / ses kaydı dinleyerek fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, görüş ve argümanlarını ifade etmek
• Etkili bir poster sunumu hazırlama ve sunma sürecindeki temel bileşenleri ve adımları belirlemek (beden dili) | 
                        NEARPOD ÜNITE 9 | 
                    
                                    
                        | 11 | 
                        • İş dünyasıyla ilgili bir metni okuyarak fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek
• Örtülü anlamı belirlemek
• Akademik bir metindeki bileşenleri ve işlevsel dili değerlendirmek
• Sınıf tartışmalarına katılarak görüş ve argümanları ifade etmek | 
                        NEARPOD ÜNITE 10 | 
                    
                                    
                        | 12 | 
                        • İş dünyasıyla ilgili bir video izleyerek veya ses kaydı dinleyerek fikirleri, detayları ve argümanları belirlemek ve değerlendirmek
• Yeni öğrenilen kelimeleri kullanarak tartışmalara katılmak, görüş ve argümanlarını ifade etmek | 
                        NEARPOD ÜNITE 10 | 
                    
                                    
                        | 13 | 
                        Poster sunumu yönergesi ve değerlendirme kriterlerini analiz ederek içerik, sunumun iletilişi, hazırlık adımları ve değerlendirme standartlarını netleştirmek. | 
                        POSTER SUNUMU YÖNERGESİ/DEĞERLENDİRME KRİTERLERİ | 
                    
                                    
                        | 14 | 
                        İyi düzenlenmiş, görsel olarak desteklenmiş ve etkili bir şekilde iletilen bir poster sunumu yapmak. | 
                        POSTER SUNUMU | 
                    
                                    
                        | 15 | 
                        İyi düzenlenmiş, görsel olarak desteklenmiş ve etkili bir şekilde iletilen bir poster sunumu yapmak. | 
                        POSTER SUNUMU | 
                    
                                    
                        | 16 | 
                        GENEL TEKRAR | 
                        GENEL TEKRAR |