ECTS - - İşletme Yüksek Lisans (Tezli) (İngilizce)
Zorunlu Bölüm Dersleri
MAN555 - Araştırma Yöntemleri (3 + 0) 5
Araştırma tasarımları, olasılık teorileri, hipotez testleri, ölçümde güvenilirlik ve geçerlilik, model kurma, çoklu regresyon, çok değişkenli varyans analizleri, korelasyon, kümeleme ve ayırma analizleri, tanılayıcı ve doğrulayıcı faktör analizleri, yapısal eşitlik modelleri ve ekonometrik modeller.
Seçmeli Dersler
MAN479 - Yönetim Bilgi Sistemleri (3 + 0) 5
Günümüz küresel işletmelerinde enformasyon sistemleri, enformasyon sistemleri örgütler ve strateji, kurumsal uygulamalar, e-ticaret: dijital pazarlar dijital ürünler, karar verme, enformasyon sistemleri kurma, projeleri yönetme, küresel sistemleri yönetme.
MAN480 - Üçüncü Sektör Kooperatif İşletmeciliği (3 + 0) 5
3. sektör kooperatif işletmelerin tanımı, diğer bilim dallarıyla ilişkisi, kooperatiflerin sınıflandırılması, diğer işletmelerden farkı, kooperatif işletme kurma nedenleri ve kuruluş çalışmaları, çağdaş kooperatif işletmeleri, kooperatiflerin ekonomik sistem içindeki yeri ve önemi, yönetim, planlama, finansman, denetim.
MBA521 - Sorumlu Liderlik ve Sürdürülebilirlik (3 + 0) 5
Sürdürülebilirlik nedir; sürdürülebilirlik ve ilgili politikalar; iklim ve küresel değişim; çevre ve kaynak ekonomisi; sürdürülebilir iş uygulamaları; sürdürülebilirlik: etik, kültür ve tarih; sürdürülebilir kalkınma; sürdürülebilirlik göstergeleri. Yönetim tarzının tanımı ve özellikleri, lideryönetici karşılaştırması, liderlik model ve teorilerinin geleneksel ve çağdaş uygulamaları, yöneticilerin karar verme sürecindeki rolü.
MBAE508 - Pazarlama Yönetimi (3 + 0) 5
Stratejik planlama ve pazarlama süreci, Pazarlama Stratejisi - Pazarlama Karmasındaki Hedef Kitleme Belirleme ve Geliştirme, Pazarlamanın Makro ve Mikro Çevresi, Pazarlama Bölümlendirmesi, Tüketici ve Endüstriyel Pazarlar ve bu pazarların farklı yönleri, Tüketici Davranışı, Ürün, Fiyat, Tutundurma, Dağıtım
Teknik Seçmeli Dersler
MBA502 - Pazarlama Yönetimi (3 + 0) 5
Stratejik planlama ve pazarlama süreci, pazarlama stratejisi; pazarlama karmasındaki hedef kitle belirleme ve geliştirme, pazarlamanın makro ve mikro çevresi, pazarlama bölümlendirmesi, tüketici ve endüstriyel pazarlar ve bu pazarların farklı yönleri, tüketici davranışı, ürün, fiyat, tutundurma, dağıtım.
MBA505 - Sayısal Yöntemler (3 + 0) 5
Yöneylem araştırması, karar problemlerinin yapısı ve çözümü, doğrusal programlama, doğrusal programlamanın matematiksel yapısı, doğrusal programlamanın çözüm teknikleri, grafiksel yöntem, Simpleks yöntem, ulaştırma problemleri, ulaştırma problemlerinin matematiksel yapısı, ulaştırma problemlerinin çözümü, MODİ testi.