MAN600 - Seminer (0 + 0) 5

Konu belirleme, literatür taraması, hipotez belirleme, analiz etme, sonuçları yorumlama ve raporlama.

MAN606 - Üretim Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar (3 + 0) 5

Üretim sistemleri, üretim stratejileri, üretim yönetimi kararları, ürün tasarımı ve geliştirme.

MAN623 - Çağdaş Örgüt Kuramları (3 + 0) 5

Örgüt teorilerinin evrimi ve çağdaş örgüt teorileri, kaynak bağımlılığı teoremi, sosyal ağ teoremi, vekalet teoremi gibi güncel teoriler.

MAN690 - Yeterlik (0 + 0) 30

Doktora yeterlik sınavında başarılı olabilmek için gerekli bireysel çalışma 

MAN697 - Tez Önerisi (0 + 0) 20

Öğrencinin tez çalışması için araştırma konusunu belirlenmesi, araştırma konusunun genel planı ile başlıca yararlanılacak kaynakların hazırlanması

MAN699 - Tez (0 + 0) 150

İşletme alanında bir araştırma konusu üzerine bilimsel kurallara uygun şekilde literatür taraması, hipotezlerin ortaya koyulması, analizi, sonuçların yorumu ve raporu.

MAN611 - Hizmet Pazarlaması (3 + 0) 5

Hizmetlerin özellikleri, hizmet tasarımı, hizmet işletmelerinde talep tahmini ve kapasite planlama, hizmet kalitesinin ölçümü.

MAN615 - Pazarlama Bilgi Sistemleri ve Pazarlama Araştırması (3 + 0) 5

Üretim, finans, pazarlama gibi işletme fonksiyonlarında bilişim sistemlerinin analiz ve koordinasyon amacıyla kullanımı.

MAN621 - Tüketici Davranışları (3 + 0) 5

Karar alma süreçleri, örgütsel bağlam, mikro-makro düzlemi, sinirbilim, psikoloji, kültürel çalışmalar bulguları.

MAN627 - Stratejik Marka Yönetimi (3 + 0) 5

Marka, marka ile ilgili kavramlar, stratejik marka yönetiminin planlanması, marka iletişimi

MAN628 - Satış Yönetimi (3 + 0) 5

the role of personal selling in the marketing function, introduction of the sales management functions, sales forecasts and quotas, communication styles of sales people and customers, sales and ethics

MAN602 - Stratejik Pazarlama Yönetimi (3 + 0) 5

Pazarlamanın işletmede fonksiyonel gelişimi ve pazarlama anlayışının evrimi, diğer bilim dallarıyla olan ilişkisi, pazarlama biliminin stratejik rekabet alanına katkıları, pazarlama bilimi uygulamaları ve teorilerine karşı değişen perspektifler.

MAN603 - İleri Finansal Muhasebe (3 + 0) 5

Muhasebe teorisi ve gelişimi, muhasebe araştırmalarında kullanılan yöntemler, muhasebenin ölçme işlevi, cari değer muhasebesi, literatürde yer alan başlıca muhasebe sistemleri, Türkiye?de muhasebe standartlarının gelişimi ve uluslararası finansal raporlama standartları, muhasebenin gelecekteki kapsamı.

MAN605 - Finansal Yönetim (3 + 0) 5

Vekalet teorisi, sermaye yapısı teorileri, kâr payı teorileri, modern portföy teorisi, sermaye varlıkları fiyatlama modeli, arbitraj fiyatlama modeli, etkin piyasalar hipotezleri, finans piyasalarında asimetri sorunu, risk ve belirsizlik altında seçim, sermaye maliyeti.

MAN609 - Finansal Ekonometri (3 + 0) 5

Finansal problemlerin çözümünde ekonomik teori ve istatistiksel yöntemlerin kullanımı, finansal modellerin oluşturulması ve tahmini, volatilite tahmini, sermaye varlıklarını fiyatlama, portföy dağıtımı, riske göre düzeltilmiş getiriler.

MAN610 - Maliyet ve Yönetim Muhasebesinde Seçilmiş Konular (3 + 0) 5

Maliyet dağıtım yöntemleri, evre-safha maliyet yöntemleri, faaliyet bazında maliyetlendirme, maliyet davranışı analizleri, finansal verileri kullanarak seçim süreci, faaliyet bütçeleri ve finansal bütçeler hazırlanması.

MAN612 - Pazarlama Modelleri (3 + 0) 5

Pazarlama teorilerinin gelişimi, tüketici davranışı modelleri, endüstriyel satın alma modelleri, yeni ürün yayılım modelleri, uluslararası pazarlama stratejileri, pazarlama karar destek sistemleri.

MAN613 - Tedarik Zinciri Yönetimi (3 + 0) 5

Tedarik zincirlerinde şebeke tasarımı, performans ölçümü, arz ve talep öngörüsü, stok seviyelerinin belirlenmesi ve güvenlik stoğu, fiyatlandırma stratejileri.

MAN614 - Finansal Kurumlar ve Araçlar (3 + 0) 5

Finansal kurumların sınıflandırılması, finansal piyasaların türleri, para ve sermaye piyasaları araçları, Merkez Bankacılığı, ticari bankacılık, bankacılık düzenleme ve denetleme, menkul kıymet borsaları ve BİST, Sermaye Piyasası Kurulu, yatırım fonları ve ortaklıkları, sigortacılık kurumları ve araçları, sosyal güvenlik kurumları, finansal kiralam

MAN616 - Strateji ve İşletme Politikası (3 + 0) 5

İşletmenin stratejik planlaması, işletmenin faaliyetlerin kapsamı, organizasyonu, koordinasyonu, uygulanması ve kontrolü, stratejik yönetim ise işletmenin dış çevre analizi ve amaç belirleme.

MAN617 - Yatırım Projelerinin Analizi ve Firma Değerlemesi (3 + 0) 5

Yatırım projelerinin değerlendirilmesi, proje değerlendirmedeki risk analizleri, diğer kârlılık ve ekonomik analizler, çeşitli değerleme yöntemlerinin uygulanması.

MAN618 - Denetim (3 + 0) 5

İşletmelerin finansal tablolarındaki bilgilerin doğruluğu ve güvenirliliğinin sağlanması, dönem içi kayıtlarının doğruluğunun araştırılması, denetim kavramının tanımı ve denetim türleri, denetleme ile ilgili yasal düzenlemeler ve genel kabul görmüş denetim standartları, iç kontrol sisteminin incelenmesi, denetimin planlanması ve denetim çalışmaları

MAN619 - Uluslararası Finansman (3 + 0) 5

Uluslararası finansın temel prensiplerini, uluslararası finansal pazarlar, döviz piyasalarında risk yönetimi.

MAN620 - Uluslararası Pazarlama Stratejileri (3 + 0) 5

Uluslararası pazarlar, uluslararası pazarlama stratejileri ve giriş yöntemleri, uluslararası ürün, fiyatlama, dağıtım ve promosyon faaliyetlerinin planlanması, örgütlenmesi, uygulanması ve kontrolü.

MAN622 - Yatırım Analizi ve Portföy Yönetimi (3 + 0) 5

Optimal portföy seçimi, portföy yönetimi, varlık fiyatlama modelleri,y atırım analizi teknikleri, türev finansal araçlar.

MAN624 - Mali Analiz (3 + 0) 5

Temel ve ek mali tablolar, finansal tabloların karşılaştırmalı analizi, eğilim yüzdeleri ile analizi, dikey yüzde analizi ve oran analizi yöntemleri kullanılarak analiz edilmesi ve analizlerden elde edilen sonuçların yorumlanması.

MAN625 - İşletmelerde Kurumsallaşma, Riskler ve Kontrol Yöntemleri (3 + 0) 5

İşletmenin sürekliliğini tehdit eden riskler, bu risklere karşı alınabilecek önlemler ve özellikle iç kontrol sisteminin unsurlarının incelenmesi.

MBA501 - Çağdaş İşletmecilik (3 + 0) 5

İşletme kuruluş stratejileri, çağdaş işletmeciliğin teorik ve pratik yönlerinden işletme kuruluş süreci.

MBA502 - Pazarlama Yönetimi (3 + 0) 5

Stratejik planlama ve pazarlama süreci, pazarlama stratejisi; pazarlama karmasındaki hedef kitle belirleme ve geliştirme, pazarlamanın makro ve mikro çevresi, pazarlama bölümlendirmesi, tüketici ve endüstriyel pazarlar ve bu pazarların farklı yönleri, tüketici davranışı, ürün, fiyat, tutundurma, dağıtım.

MBA503 - Muhasebe (3 + 0) 5

Muhasebenin temel kavramları ile tek düzen hesap planı çerçevesinde bilanço gelir tablosu hesapları incelenerek muhasebe kaydı.

MBA504 - Finansal Yönetim (3 + 0) 5

Finansın temel konularından sermaye yapısı kararları, yatırım ve işletme sermayesi yönetimi konularında optimal kararlar için yöntemler, firma değerinin maksimizasyonu.

MBA505 - Sayısal Yöntemler (3 + 0) 5

Yöneylem araştırması, karar problemlerinin yapısı ve çözümü, doğrusal programlama, doğrusal programlamanın matematiksel yapısı, doğrusal programlamanın çözüm teknikleri, grafiksel yöntem, Simpleks yöntem, ulaştırma problemleri, ulaştırma problemlerinin matematiksel yapısı, ulaştırma problemlerinin çözümü, MODİ testi.

MBA506 - Örgüt Teorisi (3 + 0) 5

Örgüt kuramlarının tarihsel gelişimi, örgüt yapısı ve dizaynı, örgütsel etkililik ve örgüt yapısı ve çevre arasında ilişkiler.

MBA507 - Mali Tablolar Analizi (3 + 0) 5

Mali tabloların analiz yorumu, karşılaştırmalı analiz, dikey analiz, trend analizi ve oran analizi teknikleri.

MBA508 - Psikoloji ve İşletme Etiği (3 + 0) 5

İşletme etiği, alternatif kuramsal yaklaşımlar, etik ikilemler, örnek olaylar, tutum ve davranışlar, psikoloji.

MBA509 - Üretim Yönetimi (3 + 0) 5

Üretim statejisi, karar teorisi, talep tahmini, ürün ve süreç tasarımı, kalite kontrol, kapasite planlama, kuruluş yeri seçimi ve tesis düzeni, tedarik zinciri yönetimi, stok kontrolü ve bütünleşik üretim planlama.

MBA511 - İnsan Kaynakları Yönetimi (3 + 0) 5

Stratejik insan kaynakları yönetimi; insan kaynaklarında etik, yasal ve sosyal yönler; personel istihdamı; insan kaynaklarının geliştirilmesi; ödenek ve yan yardımlar; iş sağlığı, iş güvenliği; çalışanlarla ilişkiler.

MBA515 - Risk Yönetimi (3 + 0) 5

Finansal risk ve riskin kaynakları; portföy riskinin hesaplanması ve yönetimi; kur, faiz ve kredi riski ve yönetimi, geleneksel risk yönetimi, risk yönetim araçları.

MBA517 - Finansal Piyasa ve Kurumlar (3 + 0) 5

Veri mevcut değildir

MAN601 - Araştırma Yöntemleri (3 + 0) 5

Gelişmiş araştırma tasarımları, olasılık teorileri, hipotez testleri, ölçümde güvenilirlik ve geçerlilik, model kurma, çoklu regresyon, çok değişkenli varyans analizleri, korelasyon, kümeleme ve ayırma analizleri, tanılayıcı ve doğrulayıcı faktör analizleri, yapısal eşitlik modelleri ve ekonometrik modeller.

MBA519 - Dijital Finans (3 + 0) 5

Dijital finans, dijital okur yazarlık, Bitcoin ve kripto paraların işleyişi, önemi, finansal ve ekonomik yapıya etkileri, yasal düzenlemeler, blokzincir teknolojisi.

MAN604 - İleri Araştırma Yöntemleri (3 + 0) 5

Araştırma yöntemleri hakkında edilen genel bilgileri kullanarak problem alanlarını belirleyebilme, araştırma tasarlama, veri toplama, nitel ve nicel ileri düzel analiz yapma, araştırma raporu yazabilme

MAN607 - Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi (3 + 0) 5

İnsan Kaynakları Yönetimi alanındaki teorik gelişmelerin stratejik bir perspektif ile ele alınması ve İnsan Kaynakları Yönetimi fonksiyonlarının belirlenmesi, analiz edilmesi ve işletme stratejileri doğrultusunda uygun insan kaynakları stratejilerinin geliştirilmesine ilişkin süreçler.

MAN608 - İleri Örgütsel Davranış (3 + 0) 5

Örgütsel davranış alanındaki kuramsal gelişmeler; benlik, birey, ekipler, gruplar ve örgütsel sistemlerle ilgili farklı teoriler.

MBA510 - Yöneticiler için Tedarik Zinciri Analizi (3 + 0) 5

Tedarik zinciri yönetimi amaçları ve süreçleri; tedarik zinciri tasarımı, değerlendirme ve ölçüm modelleri; ve tedarik zincirindeki stratejik operasyonlar, satın alma ve lojistikteki eğilimler

MBA521 - Sorumlu Liderlik ve Sürdürülebilirlik (3 + 0) 5

Sürdürülebilirlik nedir; sürdürülebilirlik ve ilgili politikalar; iklim ve küresel değişim; çevre ve kaynak ekonomisi; sürdürülebilir iş uygulamaları; sürdürülebilirlik: etik, kültür ve tarih; sürdürülebilir kalkınma; sürdürülebilirlik göstergeleri. Yönetim tarzının tanımı ve özellikleri, lideryönetici karşılaştırması, liderlik model ve teorilerinin geleneksel ve çağdaş uygulamaları, yöneticilerin karar verme sürecindeki rolü.

MBA522 - Dijital Pazarlama (3 + 0) 5

Bu dersin içeriğinde, dijital pazarlama stratejisi, arama motoru optimizasyonu, sosyal medya pazarlaması ve mobil pazarlama konularını yer almaktadır